Det blir inte som man tänkt sig...

Idag hade jag stora ambitioner men det blev nästan inget alls gjort... Jag skulle pyssla, städa och tvätta. Tvätta har jag gjort men that's it. Hampus har feber och har varit sällskapssjuk hela dagen och när han sov middag så sov jag också. Det var skönt men inte så produktivt. Nu har jag i alla falla förberett pyssel inför morgondagen. Många kort ska det bli!

Imorgon hade jag och Hampus date med Katrin och Albin men det blir ju inget av med de när man har en sjukling här hemma med 39 graders feber. För min del så blir det en promenad med de imorgon, kul att få prata lite tjejsnack. Det var länge sedan vi umgicks nu, Katrin och jag.

Imorgon jobbar Johan kväll så det är bara jag och Hampe hemma. Jag hoppas kunna prata med Marre-vännen i telefon. Jag tror inte vi pratat sedan innan jul så det är på tiden!

Nu ska jag och Johan gå och kolla på "Sagan om de två tornen".


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hoppas H mår bättre och att du får pysslat
i dag.
Kram

Postat av: Therese

Hoppas att han mår bättre!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback