Då var det snart dags att bege sig söderut igen.

Kl 18.10 går tåget mot Stockholm för vidare färd mot Ängelholm där jag är strax före 8 imorgon bitti. Jag har ingen lust alls att åka ikväll. Det tar liksom emot. Det är ju alltid skoj att komma ner när man väl är där men nu känns det segt att sätta sig på ett tåg och åka ifrån familjen.

Kom hem kl 20 i fredags kväll. Igår tvättade jag mest hela dagen så jag har något att ta på mig under veckan. Jag pysslade också ihop ett kort till en klasskompis som fick en dotter i förra veckan, det blev en liten skrutta på 1300gr som kom 10 veckor för tidigt.

På fredag kommer jag hem igen och är då hemma i 3 veckor innan det är dags för sista svängen i Ängelholm.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hej vännen!
Hoppas du får en bra vecka. Vi hörs kanske till helgen.'
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback