Nu är slutet här!

Imorgon jobbar jag mitt första pass som färdig fjärrtågklarerare!! Idag var sista dagen med handledare och imorgon börjar allvaret, eller vad man nu ska säga. Det känns bra och är jätteskönt om än lite nervöst inför morgondagen. Jag börjar med att jobba tre nätter över helgen.

I måndags blev jag och Johan intervjuade av Aftonbladet ang. hur vi träffades. Det kommer en artikel så småningom i Aftonbladets lördagsbilaga. I tisdags kom det en fotograf från en bildbyrå i Sundsvall och fotade vår lilla familj. Fotograf-Robin fick en ny vän i Hampus som tyckte hans kamera var SÅ spännande. Han fick trycka och greja och det var ju kul så klart. Jag blev lovad att fotografen skulle maila bilderna så jag hoppas verkligen han gör det.

Igår firade jag och Johan 3-årig bröllopsdag. Johan jobbade fram till 15 och jag började vid 14 men vi fick ett par timmar tillsammans på kvällen när jag slutat jobba. När jag kom hem så stod det 7 st mörkröda rosor på hallbordet. :)

Imorgon hoppas jag på att vi kan göra sista kollen på vad vi hoppas ska bli vårt nya hem!! Vi är ju överrens om pris och så så om vi inte hittar något imorgon så skriver vi nog papper i nästa vecka. Som det ser ut nu så skulle det bli inflyttning i månadsskiftet oktober/november. Jag var och köpte utemöbler i tisdags kväll i Sundsvall. De kommer att passa så bra på vår uteplats som vi ska bygga nästa år!

Imorgon fm ska jag till The Rubber Room i Bräcke och shoppa lite, hon har 30% på allt!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Kommer gå kanon bra för dig att jobba själv. Vi är hemma en sväng från falkenberg och tvättar lite. Längtar redan tillbaka :)

Kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback