Det är mycket nu!

I natt ska jag jobba min åttonde natt på 3 veckor, det börjar bli aningens segt nu kan jag lova. Jag är ledig över helgen och nästa vecka jobbar jag en kväll och en natt till och sedan är jag ledig i 6 dagar. Det ska bli skönt.

Hampus och jag åker till mamma i Falun nästa onsdag och stannar tills följande måndag. Johan kommer ner på midsommarafton och stannar över helgen. Fullt upp kommer det att bli i Falun. På torsdagen ska jag först på massage och sedan ska Hampus till
Fotograf Mäster Björn och bli fotad. Det ska bli riktigt skoj, första gången hos en riktig fotograf. Midsommarafton blir en lugn tillställning hemma hos mamma, ev ett besök vid midsommarstången om gatan fortfarande ordnar en sådan. På lördagen ska vi åka till Borlänge och hälsa på Marre och Calle. De har vi inte sett sedan april så det ska bli skoj. På söndag kväll skjutsar jag och Hampus Johan till Gävle så han kan ta tåget hem och då ska vi passa på att hälsa på Caroline en sväng också. Henne har jag inte sett sedan vårt bröllop 2005 så det är verkligen på tiden.

Lite pyssel har jag också hunnit med. Jag har fått flera beställningar, bl a bebiskort men även ett par tack-kort och ett student-kort. Jag har fotat de men de är ännu så länge kvar i kameran men kommer här så småningom. Ett kort kan jag i alla fall visa som jag gjorde till en kompis som fyllde 30 år i maj.



Nu ska jag gå och bre mina mackor till natten. Vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ha en trevlig helg vännen!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback