En utmaning!

Hittade denna hos Martina och jag är inte sen att haka på! :)

1. Gör du kort eller scrappar?
Både och.

2. Favorit färg som du gärna använder?
Massa blått i olika nyanser.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Jag är lite dålig på att dekorera men jag använder gärna band.

4. Vilket är ditt bästa köp?

Min QK-tång.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Många saker, tyvärr. Jag var lite shoppinggalen när det kom till scrapsaker tidigare så det finns en hel del som bara ligger.

6. Vad för motiv stämplar du helst?
Vad svårt... Jag vet inte, jag använder många olika.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?

Svenska scraptidningen prenumererar jag på och så köper jag någon CK emellanåt.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?

Jag har många favoriter som jag besöker fler gånger i veckan, ingen nämnd och ingen glömd.

9. Vad inspireras du av?
Skisser och andras alster.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för - vad skulle du köpa då?
En fotoförvaring från Cropper Hopper som jag håller på och letar ihjäl mig efter, papper i massor och sånt som alltid går åt som glue dots, Tombo refill t ex.

Någon som känner sig utmanad, ja då är det bara att hoppa på!!

Kommentarer
Postat av: Ejris

kul o läsa=) blidde ju utmanad av Gunvor hon var snabb=)
ville önska en GLAD PÅSK
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback