Långledig är jag nu!

Då var påsken över för i år. Det känns lite skönt, förmodligen med tanke på att jag jobbat i stort sett hela helgen. Jag var dock ledig i fredags och då var jag i Stockholm över dagen. En av mina tjejer som jag tog hand om när jag jobbade som au pair i Chicago var i Stockholm över påsken och då måste man ju passa på. Det var nästan 4 år sedan jag såg henne sist. Laura bodde hos en annan av sina svenska au pairer i Stockholm så vi tre träffades och åt sen lunch på Hard Rock Café och sedan gick vi en liten sightseeingtur i Stockholm innan det var dags för att mig att åka hem. Det var en lång med jättetrevlig dag!

I helgen har jag annars bara jobbat, två 12-timmarspass på lördag och söndag men det gick bra. Jag har svarat lite grann emellanåt och det känns bra. Jag avslutade helgen med två nattpass. Jag gick av i morse vid 6 och är nu ledig tills på måndag eftermiddag och det är jätteskönt.

Imorgon ska jag och Hampus träffa Katrin och Albin en sväng och det ska bli skoj, det var länge sedan nu. Killarna måste ju få träffas lite och busa och mammorna måste få träffas och prata. I helgen måste vi åka och tvätta bilen också för den ser hemsk ut. Annars har vi dock inget planerat. Johan jobbar ju tors och fre så dår får Hampus och jag roa oss på bästa sätt!

Kommentarer
Postat av: Ejris

trevligt att träffas så där när det inte blir så ofta=) o visste behöver mammor lite mamma snack ibland
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback