Några kort jag gjort.

Här kommer några kort som jag gjort den sista månaden.



Detta gjorde jag till pappas sambo som fyllde 60 år tidigare i mars. Papper från Bazzill och Chatterbox. Blommorna uppe i högra hörnet är QK och texten är QK Katie Classic.



Några påskkort till goda vänner blev det också även om det visade sig att de kom fram efter påsk... Papper är Bazzill. Stämplar från Forma Hantverk.



Våra kära magistrar i Ängelholm fick ett varsitt kort när vi slutade där den 5:e mars. Tåget, molnet och solen är QK. Jag lade till "Tack" också efter jag fotat. En bokstav på loket och sedan en på varje vagn.

Det var det hela. Jag har gjort fler kort men hjärnan har inte fungerart som den skulle så jag har inte fotat de.

Idag har jag ägnat större delen åt att städa och busa med Hampus. Det känns så skönt att det är rent och fint överallt. Nu är det bara lite plock och fix och en del saker som ska bäras ner i källaren. Jag har ju datarummet kvar också, det har jag förträngt för det är det värsta i hela lägenheten. Måste göra ett ryck där också, förhoppningsvis orkar jag det ikväll. Vore skönt att ha allt gjort så kan jag göra annat på lördag och söndag.

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback