Nu har vinsten kommit!

Nu har jag fått hem stämplarna som jag skrev om i inlägget nedan. 4 st var det och de är jättesöta. Har fått hem lite hÄnglar också och i lördags var jag och shoppade lite söta stämplar på Panduro. Har inte satt mig ner och monterat men det börjar bli dags. Tror jag har lite ez-mount hemma men inte så det räcker.

Mamma var här i helgen som var. Det var skoj. Vi var i Sundsvall i lördags och shoppade lite, sånt är ju alltid trevligt.

Idag har jag varit i Sundsvall och Timrå med min handledare på jobbet samt en kille som också håller på och övar. Vi har åkt vut från Sundsvall till Timrå, vidare till Solbacka och sedan till Tunadal där David hämtade oss med bil. Lunch åt vi på Max i Birsta.

Har gjort några kort sedan sist men så klart glömt att fota de innan de gick med posten. Måste skärpa mig med att ta kort eller scanna.

Jag har en kompis som fyller 30 år på lördag så jag ska göra ett kort till i veckan + några Mors dags-kort har jag tänkt.

Imorgon är jag ledig, det ska bli så skönt. Jag och Hampus ska hem till Lena, en gammal arbetskompis från SJ. Det ska bli kul! Vi har inte setts ordentligt på länge nu!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback