Helg i Ängelholm!

Vi är lediga över helgen och det är skönt.

Efter skolan i fredags så tog jag tåget till Helsingborg där jag mötte mamma och Mats och gick lite på stan. Ett par nya tröjor blev det, ett par stövlar och en poncho som jag letat efter hur länge som helst. Jag är så nöjd med mina inköp. På fredagskvällen tog vi en cykeltur från Borstahusen där Mats bor och in till Landskrona och gick och kikade lite på Kulturnatten. Det var musik lite här och där och många konstnärer som hade vernissage. Det var mysigt att gå runt och kika lite här och där. I går morse var jag och mamma ute och gick längs havet, hur härligt som helst! Mats har va 100 meter till havet, så skulle man bo. Vi gick och tittade lite på alla fina hus som ligger vid hamnen i Borstahusen, ahde man 5-6 miljoner över så skulle jag lätt köpa ett hus där.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag åt frukost tillsammans med Patrick och Åsa i morse och gick sedan ut på promenad. Det var skönt. Gick sedan hem till hotellet och la mig och läste och sov sedan två timmar. Det var jätteskönt. Nu på eftermiddagen har jag varit ute och ätit med Åsa och Patrick och nu sitter jag alltså i skolans bibliotek med Åsa och surfar lite. Det händer nog inte så mycket mer spännande idag skulle jag tro.

Jag har ett par lästips till er igen. Under denna veckan har jag hunnit läsa ut två böcker. Den första heter "I dina kläder" och är skriven av Jane Green och den andra heter "Livet är en fest" och är skriven av Adele Parks. Två lättlästa chick-lit böcker som jag kan rekommendera.

Nu ska jag gå tillbaka till hotellet och låna en ny bok av Åsa.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Pia

hade tänkt ringa dig men glömde det igen. Förlåt!! Jag åkte på att jobba HELA söndagen, från tio i morse till nio i morgon bitti. Typiskt när man hade hoppats på att ha tid över till att träffa dig... Var i ängelholm i fredags fast på förmiddagen så då var det ju inte lönt att ringa dig... Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback