Nu är jag i Ängelholm!

Nu sitter jag i Ängelholm igen, ska sitta i skolbänken till nästa torsdag och lära mig en massa tågsaker. Vi är tre stycken i klassen, alla från Ånge. Det är alldeles lagom tycker jag.

Igår va jag och klippte mig. Det var skönt att få lite nya slingor och kortare hår och lugg.

Någon dag framöver ska jag besöka StoryHouse och kika lite om de har något spännande.

På fredag ska jag möta mamma i Helsingborg och shoppa lite. Jag ska bo hos henne och Mats en natt i Landskrona innan jag åker tillbaka till Ängelholm igen på lördag.

Det var allt just nu, ska äta lunch.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ha det gott vännen!

Kramiz

Postat av: Pia

har du långa dagar i skolan nu eller när slutar du om dagarna. Det är min jobbehelg denna helgen, men jag har ännu inte blivit bokad så jag vet inte om eller hur jag kommer att jobba... hoppas du har det bra här nere i skåne. :-)

2008-10-08 @ 18:49:36
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Ejris

ha det så gött=) o shoppa nått kul

KRAM

2008-10-11 @ 18:29:30
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback