Råååååååsa!

Som de flesta säkert känner till så går oktober i färgen rosa. Insamlingar till förmån för Bröstcancerfonden pågår lite överallt. Jag tänkte tipsa om två.

I
Scrapaddicteds blogg auktioneras det ut någonting varje dag som designteamet har gjort. Hela förtjänsten går till Bröstcancerfonden. Jag har en känsla av att man kommer kunna hitta mycket fint där under månaden.

Pyssel.nets forum har man också auktioner till förmån för Bröstcancerfonden. Det är både sådant som medlemar gjort och skänkt samt div paket skänkta från olika pysselföretag. Är man inte medlem så kan man ändå gå in och läsa trådarna samt lägga bud på auktionerna via mail.

Igår var jag i Sundsvall hela dagen. Jag lämnade bilen på service och tog en sväng på stan. Jag köpte lite av varje, bl a ett Rosa Band att sätta på jackan samt den finaste förpackningen av Försvarets Hudsalva som jag någonsin sett. Titta här:


Kunde bara dessa saker också finna sin väg hem till mig så vore oktober fulländad ur rosa synpunkt. Titta här vad Vileda säljer under oktober månad:











Nu ska jag och Hampus gå till ICA och sedan färgaffären tvärs över gatan!

Ha en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ska nog ta mig en tur och handla lite Vileda produkter. Rosa är ju min färg:)

Kramar

Postat av: Ejris

kollade efter rosa disktrasor men på ica fanns inga..får leta vidare=)

kram

2008-10-07 @ 14:36:55
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback