Lördag!

Idag är det lördag och de är ju trevliga dagar om man nu inte måste jobba som jag gör denna helgen. Nätter jobbar jag, har gjort 4 timmar av mitt 12-timmarspass. Ett till 12-timmarspass väntar natten mot måndag men det ska väl gå.

Prylen i inlägget nedan har kommit hit nu men jag har inte satt ihop den. Jag har inte riktigt någon plats att ha den på¨tycker jag. Får vänta till vi flyttar till hus, om vi nu någonsin kommer att göra det... Det känns inte så just nu. Flera har frågat vad det är för grej som jag lagt in bild på. Det är en pysselgrej, så klart:) Det är ett ställ där man kan hänga upp t ex klistermärken etc och sedan kan man bara snurra på den och lätt hitta det man vill ha.

I torsdags var jag i Falun över dagen. Vi var och fotade Hampus hos fotograf där i juni men inte förrän nu har jag det passat så jag kunde åka på bildvisning. Det var flera fina foton. Vi beställde en förstoring 40x40 som vi ska ha själva och en bildserie i album med 7 foton. Ett varsitt kort till mor och farföräldrar och några små kompiskort. I oktober ska Hampus fotas på dagis för första gången, det ser jag fram emot.

I fredags morse så fick vi ta en tur till Djurkliniken i Sundsvall. Idefix trillade nerför 5 trappsteg i torsdags kväll och på fredag morgon ville han inte gå. Orolig blev man ju så klart med tanke på hans långa rygg. Det var inget allvarligt utan han är nog bara lite öm så han fick anti inflammatorisk medicin som han ska äta i fem dagar.

I förväg så ber jag om ursäkt för eventuella stavfel i detta inlägg, tangentbordet här på jobbet är helt pucko.

Inte mycket annat att förtälla så här på lördagskvällen så jag ska väl kika på mitt enda tåg som rullar på mina sträckor. :)

Kommentarer
Postat av: Marre

Kul med korten! De ser jag fram emot att se!

Tråkigt med Idefix. Hoppas han kryar på sig snart!

Jobba lugnt nu! Kram på dig!

2008-09-13 @ 23:40:27
Postat av: Ejris

OJ stackars vovven=( här har vi oxå haft en "trasig"hund några dagar nu är det full fart igen....



hus klart ni får hus nån gång;) håller tummarna såklart=)

kram

Postat av: Eva-Lena

Hej vännen!

Vart har du beställt din stegräknare ifrån??

Kram

2008-09-14 @ 20:31:30
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Pia

så spännande du beskriver ditt jobb... ditt enda tåg.

Hoppas vovven mår bättre.

JAg minns när jag var på bildvisning hos fotografen... Sååå dyrt det blev men så underbara bilderna var!!

Om du inte har plats till din pryl så kan jag passa den till dig så länge... :-D Jag bor ju i hus. ;-)

2008-09-16 @ 20:20:32
URL: http://engdam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback