Shopping i Stockholm imorgon!

Imorgon ska jag möta mamma för en heldag med shopping i Stockholm. Det ska bli kul. Jag tar nattåget ner ikväll och mamma kommer vid 9 imorgon bitti från Falun. Sedan blir det shopping hela dagen eller i alla fall så länge som jag orkar. Det ska bli så skoj! Det var ett tag sedan jag var i Stockholm. Jag har ett par saker på min shoppinglista så som ett par amningströjor, höstytterkläder till Hampus och något till bebben också!

På onsdag ska vi på ul i Sundsvall igen och jag hoppas vi får ta snittkonsultationen då också och även träffa narkosen och göra klart allt så vi kan få ett datum. Det vore skönt att veta att allt är klart så att säga.

Igår plockade jag fram Hampes bebiskläder och började tvätta de minsta som kan användas även om det är en tjej som tittar ut. Vad tror du som läser, är det en kille eller en tjej? Jag har ingen aning. Jag kallar barnet han/honom när jag pratar om det men inte vet jag om det är ett tecken. Vi får vänta och se!

Nu ska jag packa in lite kartonger, glas, PET-flaskor och massa annat i bilen och åka till ICA och återvinna i värmen!

Kram på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Ejris

men du måste ju fota maggen ju..framifrån o bakifrån ryggen så kan man gissa=)..brukar ha rätt:/



Massa kramisar

Postat av: Lotta

Halloj

Jag hade ingen aning om att du också hade en blogg :o)

Jag älskar att läsa andras bloggar, så hit kommer jag att kika in oftare.

Jag gissar på att det är en gosse till, nu har jag ju inte sett dig på ett tag, men jag tror ändå att det är en lillebror ;o)

Kram och sköt om dig och magen!!

//Lotta

2009-08-27 @ 09:23:10
URL: http://ovansjolotta.blogspot.com/
Postat av: Pia

Spännande med ul igen... varför ska du snittas? nyfiken i en strut Allt kommer säkert att gå superbra!! tänker på dig ofta. :-)

2009-08-30 @ 20:27:41
URL: http://engdam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback