Tips: Björk & Berries

Jag upptäckte Björk & Berries när jag var på shoppingresa till Stockholm med mamma. Ett underbart, ganska nytt tror jag, märke med underbara dofter. Helt billiga är de inte men de är väl värda sitt pris tycker jag. Min favoritdoft är Lingonberry Rose.

Annars knallar det på här hemma. Det är 5 veckor idah tills bebisen tittar ut om det går som beräknat. Jag har varit i Sundsvall idag på sjukhuset och träffat en narkosläkare och fått lite mer info. om snittet och så. Det känns helt ok inför det hela. Jag ska jobba 3 veckor till och sedan vara ledig 10 dagar innan det är dags. Jag har tvättat lite bebiskläder och börjat boa så smått. Ska upp med spjälsängen om ett par veckor och dona på med lite annat också som behöver bli klart.

I fredags blev jag "värdmoster" (min värdsyster i familjen som jag bodde som utbytesstudent i USA) fick en liten Josephine Ann. Det var en lite skrutta som kom 1 månad för tidigt. Vi var annars beräknade med 1 veckas mellanrum.

NU ska jag väl ta tag i arbetet, jobbar natt nu i natt och imorgon natt och sedan jobbar jag torsdag men är ledig fre, lör och sön. Det ska bli skönt. Vi får besök av Marre, Calle och lilla Emmy då. Det ska bli jättekul!!


Kommentarer
Postat av: Marre

KUUUUUL, tycker vi också att det ska bli! Vi hörs på telefon imorgon kväll om det fortfarande passar? KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback