Vad skönt med fredag!!!

Härligt att helgen äntligen är här! Veckan har varit bra med ett undantag och det var igår. Usch, vilken dag! Tur att denna dagen blev bättre.

Jag har jobbat måndag-fredag och inte hunnit med så mycket mer än det. Inget pyssel har det blivit men kanske i helgen. Imorgon kväll när det är Melodifestival tänkte jag montera ett gäng stämplar i alla fall och gå igenom vad jag har och se vad som ska behållas och vad som kan säljas.

Nu ska jag snart slänga mig i soffan och kolla på film med Johan. Vi får se hur länge jag orkar hålla mig vaken...

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Trevlig helg gumman!

Kram

Postat av: Pia

Tack för kramen, det behövs... Hoppas verkligen det går över snart! Kram till dig med!

2009-02-10 @ 20:34:17
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Ejris

du har fått natt av mig..kolla bloggen=)

2009-02-13 @ 10:43:20
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback