Veckans kortmakerier!

Här kommer de kort som jag gjort under veckan:


Mycket Bazzill. Moln, sol och tåg är QK, kontaktledninen är gjord av floss.

Kortet oven är till en arbetskollega. Han jobbar med el, ser till att kontaktledningarna etc fungerar och det gör den ju inte på kortet ovan:).


Stomme är Bazzill Bling, mönstrat papper ?, cupcaksen är utklippta ur ett ark som jag inte heller kommer ihåg var det kommer ifrån, band från låddan här hemma och texten är QK Sunshine.


Stomme är Bazzill Washboard, cupcakepapperet från ? (vill säga Heidi Grace men jag är inte säker), band från den stora bandlåddan och texten är QK Katie Classic.


Stomme Bazzill Bling, mönstrat papper från Heidi Grace, blomma från Heidi Swapp, rosa punchinella, band från samlingen här hemma, stämpel från Pysselpassion färglagd med Promarkers. Texten är QK Sunshine.

Kommentarer
Postat av: Gunilla75

Hej!

Himmel och plättar så mycket fint det fanns här! :-) Har kollat igenom korten en första gång, men ska ta en vända till och kolla in alla fina detaljer. Ha en fortsatt härlig söndag! //Gunilla75 från
pyssel.net

2009-02-01 @ 13:06:46
Postat av: Åsa

Och jag trodde tågkortet var till Suokas!

2009-02-01 @ 21:53:37
Postat av: Diana

Wow vilka härliga kort! Gillade de båda med muffins bäst!

2009-02-04 @ 18:11:41
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback