En bra dag!

Idag har jag haft en härligt produktiv dag! Det är skönt med sånna!! Jag har städat och tvättat massa, det tog större delen av dagen men nu är det gjort och det känns skönt! Hade varit ännu bättre om jag hade haft två nya lampor att sätta fram i vardagsrumsfönstret och gästrumsfönstret... Jag är på jakt men har inte hittat några ännu. På den ena lampan så är skärmen spräckt, den har nog fått hjälp att trilla i golvet för många gånger. På den andra lampan hade det gått en skärva ur "skärmen" när jag tog fram den efter jul. Låter det inte snyggt så säg?? Jag ska till Elbutiken i Ånge imorgon och ta mig en kik, hoppas jag hittar något fint och inte alltför dyrt. Jag var på möbelaffären i onsdags men hittade inget och kollade på Ikea igår men hittade inget där heller.

Jag har gjort två kort också, två grattis-kort i rosa. De kommer här i helgen.

Jag fick en massa rolig pysselpost idag!! Två clearstamp-sets som jag beställt från USA och så lite blandat pyssel från Sverige.

Nu ska jag poppa popcorn och titta på Batman- The dark knight.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Ejris

lampor är svårt att hitta tycker ajg. vi ahr en liiiiiiiiiiten hall som ska fixas nu i vår skulle vilja ha lampetter eller nått på väggen..o då är det omodern o inga finns...måste tänka om...mutter håller tummarna för att du hittar nått tjusigt=) kram

Postat av: Pia

vad duktig du har varit, kom hit och fortsätt. ;-)

2009-01-31 @ 06:28:16
URL: http://engdam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback