Händer inte så mycket nu...

Jag har dess värre inget roligt att visa upp trots att jag faktiskt pysslat lite. Jag satt  och gjorde två kort igår kväll och har två till som jag hoppas få gjorda under veckan. Jag fick en beställning på två kort strax före nyår så de håller jag på med + att pappa fyller 65 år den 23/1 så jag måste komma på något bra till honom också. Vad han ska få i present vet jag inte ännu, han är så svår att köpa åt. Får klura lite på det.

Annars är det väl intet nytt på Ånge-fronten. Jag jobbade nätter helgen som var så då blev det inte mycket gjort. I måndags fyllde Johan år så vi hade hans familj över på lite tårta på kvällen. Igår var jag ledig och hemma med Hampus. Vi var ute och gick en timme nu när kylan ÄNTLIGEN gav med sig och tur va väl det för nu är det kallt igen.'

Inte så mycket annat att berätta tror jag. Jag ska pyssla klart det jag håller på med så kommer det bilder här när allt är klart! Ska göra ett kort till också kom jag på. Jag ska försöka göra ett kort varje vecka efter kortskissen.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ejris

har en liten sak på min sida till dig!/Kram Ejris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback