Nyårslöften!

Jag brukar inte avge nyårslöften men tänkte göra det i år, i alla fall några scraprelaterade.

-Scrappa/kortmaka mer och shoppa mindre. Jag måste bli ännu bättre på att faktiskt använda det som jag har hemma. Jag tycker dock att jag blivit bättre på det under 2008 men jag kan säkert bli ännu bättre.

-Försöka vara med på kort/scraputmaningar minst 2 gånger i månaden (tänkte skriva 4 gånger i månaden först men jag tror jag får börja med 2 så jag inte trillar av pinn).

-Ev söka något dt-uppdrag om det dyker upp något som känns intressant.

Ja det var nog det hela. Nu måste jag ta tag i städningen här hemma, städa och tvätta står på schemat idag och därefter tre nätter med jobb.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jag skall också scrappa mera 2009 och inte handla. Har så mycket saker som jag måste göra slut på. Synd att det bara blir liggandes.

Ha det gott

vännen.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback