Utan internet, IGEN!!

Ja vi är utan internet för andra gången på två veckor. Förra veckan försvann routern med en åsksmäll och denna veckan gick modemet men varför det gick förstår vi inte. Jag svarade i telefon och sedan var internet borta och kom inte tillbaka. Mysko! Det är i alla fall anledningen till att det händer nada här inne. Nytt modem är beställt och jag hoppas verkligen det kommer i nästa vecka.

Jag håller som bäst på att skapa med mitt paket från Grodans. Det ska visas upp i deras blogg i nästa vecka. Mitt i jobbveckan från hell :) så är det skönt att sätta sig ner och göra något helt annat.

Idag har vi varit och hämtat golvet som ska in i Hampus rum, pappa kommer och lägger in det i helgen och det ska bli så skönt att han äntligen kan flytta till eget rum!

Nu ska jag väl slita mig från datorn, vi har lånat svågerns modem en snabbis och nu är det dags för mig att skjutsa hem honom så jag får lite annat gjort ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback