Glada nyheter!!

Igår pratade jag som vanligt med mamma i telefon och då berättade hon en rolig sak! Hennes arbetskompis döttrar ska öppna en inredningsbutik i Västerås och de hade frågat mamma om jag skulle vilja sälja mina handgjorda kort där? Så klart jag vill!! Vilken kul grej eller hur?? Nu måste jag kortmaka på hög nivå så jag hinner få ihop några innan de ska öppna i maj.

Igår var det tänkt att jag skulle åka till Sundsvall och snusa på Johans lillasysters son som föddes i måndags och vad händer då?? Jo, Hampus spyr det första han gör på morgonen, han som typ aldrig spyr. Hur som helst så vågade jag mig inte iväg utan jag får ge mig till tåls, förhoppningsvis kommer de hem på måndag så får jag gå dit och snusa då!

Inte så mycket annat att berätta. Jag är mest bara trött så på kvällarna hamnar jag oftast i soffan och tar mig inte därifrån förrän det är dags att flytta till sängen. Jättetrist men så är det just nu, förhoppningsvis blir det bättre när våren kommit hit upp också så all tråksnö försvinner och man kan få lite vårkänslor!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pia

Oh vad kul.. då får du att göra...

Trist att lillgrabben kräktes. Det är aldrig kul när det händer...

Postat av: Camilla

Oj, vad kul för dig!!! Grattis och hoppas det går bra!

2009-03-16 @ 10:30:56
URL: http://milla80sblogg.blogspot.com/
Postat av: Eva-Lena

Kika i min blogg! Du har fått en award av mig.

Kram

2009-03-19 @ 06:12:13
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback