Nyklippt!

Flera har efterfrågat foton på mig efter klippningen igår och nu ger jag efter och laddar upp några...





Jag har inte haft ork att redigera fotona ett endaste dugg men det får ni leva med! Så här ser jag ut nu i alla fall. Både klippningen och färgerna är helt nya för mig. Trivdes direkt med klippningen men färgen har jag fått vänja mig lite vid men nu gillar jag den också jättemycket!

Nu ska jag väcka Johan som lagt Hampus och gå och kolla på nya Robinson, är tveksam till att de är något att se men första avsnittet ska jag väl orka med i alla fall. Efter Robinson så blir det förhoppningsvis Prison Break som jag och Johan köpt på DVD. Vi har bara kommit halvvägs in i första säsongen ännu men oj vad den är bra. Extra kul är det ju att min kompis Marias, som jag träffade när jag var au pair i Chicago, lilla tjej som hon tog hand om när hon var au pair har en roll i serien och det är till de avsnitten vi kommit nu. Lill-tjejen som bara var typ 2 år när vi var där har blivit så stor!

Trevlig forsättning på helgen!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Snygg frisyr :)

Postat av: Pia

vad fint det blev!!

2009-03-27 @ 08:31:41
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Kamilla med K

Åh vad modigt gjort! Du är jättefin i håret!

Heja husköp och heja lägenhetsköp! :D

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback