Vårkänslor!!

Nu börjar man känna att våren är på G. Det är hyfsat varmt på dagarna och snön smälter som bara den i solen, så skönt! Jag har vårkänslor och blir så glad av att vara ute. Dessvärre så har jag jobbat hela veckan hittills och bara dagpass så jag har inte kunnat njuta så mycket av solen som jag önskat men på luncherna har jag i alla fall varit ute och så efter jobbet så klart.

Det är så härligt med vår tycker jag. Det är underbart att det är ljust redan vid 6 när man kliver upp, det gör allt så mycket lättare.

Jag är fortfarande trött som en gnu de flesta kvällar fast idag känns det helt ok, kanske för att jag gjorde helg idag. Imorgon är jag ledig och ska iväg och klippa mig, way overdue kan man säga fast det inte ens var två månader sedan sist. Jag ska slinga och klippa men jag vet inte hur. Ska fråga Nettan om råd så får vi se vad det blir. Just nu känns håret dötrist, fula utväxter och det är bara långt och trist. Jag hoppas kunna pyssla lite också imorgon efter klippningen och innan H kommer från farmor och farfar.

Jag borde nog städa imorgon också men tror att jag ska prioritera att pyssla, för en gångs skull. Bara att hoppas att pyssellusten håller i sig!!

På lördag ska jag mysa med Emelies bebis, de fick komma hem igår men jag har inte hunnit dit ännu men på lördag. Ska knåpa ihop ett kort till Ismail imorgon också tänkte jag.

Ha det gott kära vänner!!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Trevlig helg Ulrika!

Kram

Postat av: Pia

men var är bilderna på nya frisyren?? efterlyser

2009-03-21 @ 09:22:52
URL: http://engdam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback