Vi har köpt hus!!

Helt otroligt att vi äntligen köpt hus, efter allt letande så har vi hittat vårt blivande hem! Det känns jätteskönt! Vi har skrivit kontrakt idag med ett förbehåll och det är att inget uppkommer på besikningen som vi ska göra på torsdag. Håll tummarna för att allt går bra! Inflyttning ser ut att bli i månadsskiftet juni/juli men det beror lite på om vi kan bli av med vår lägenhet tidigare än så.

SPÄNNANDE!!

Jag har tyvärr inga bilder att visa men det kommer så småningom.

Och vet ni vad?? Jag får ett eget pysselrum!! Jag får väl kanske hysa in Johans databord i ett hörn men ändå, nästan ett eget rum i alla fall där jag kan ha mina saker framme!! Det är guld värt!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Åh vad kul för er vännen.

Väntar med spänning på lite bilder.

Kram

Postat av: Kicki

Ligger det i närheten där ni bor nu

2009-04-01 @ 21:29:25
Postat av: Kamilla med K

Det är ödet! Jag kommer också att flytta med stor sannolikhet! Fast det blir en fantastisk hyresrätt med enorma potential och som ska totalrenoveras innan jag flyttar in! Och den kanske, kanske blir bostadsrätt inom några år, heja!



Jag får t o m ett litet arbetsrum som är matrum för familjen som bor där idag! HURRA!



Lycka till! Kram!

Postat av: Marre

Så underbart roligt för er, vännen!!!!! Jättestort grattis! Nu är man ju sååååå nyfiken... Väntar på bilder! Vi ska på en husvisning på lördag, alltid nåt... =)

2009-04-01 @ 23:39:09
URL: http://www.asd.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback