Efterlysning: Stig Lindbergs ”Fallande löv” handdukar på COOP

Jag som rubriken lyder så är jag på jakt! :)  Jag fick i ett forum syn på ett inlägg som handlade om KF:s jubileumsprodukter nu när KF firar 110 år. De har nyproducerat Stig Lindbergs serie Fallande Löv. I'm in löv kan man säga då! Jaja, dålig vits men men... Hur som haver så hade jag turen att hitta muggar och servetter på Coop Konsum här i Ånge men inga handdukar och det är det som min lilla efterlysning handlar om här. Om någon kär läsare springer på de någonstans så skulle jag gärna vilja ha 2 st. Hojta gärna här i inlägget om ni har några att erbjuda så tar jag kontakt med er!


Foto: Pressbild Coop

Nu ska jag gå och slänga mig i soffan, har gräsligt ont i ryggen och är trött som en gnu. Måste samla kraft inför morgondagen när storstädning väntar. Efter storstädningen väntar roligt besök av Marre, Calle och lilla Emmy. De ska stanna hela helgen och det ska bli så kul!!

Kommentarer
Postat av: Tipsaren!

http://www.tradera.com/Ny-Handduk-Fallande-lov-Stig-LIndberg-auktion_98045462

2009-09-03 @ 22:13:17
Postat av: Kicki

Det verkar som om det kommer att finnas här hemma på Prix Dom var med i reklambladet

2009-09-06 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback